Przegub pojedynczy krzyżakowy DIN 808 32-B16-68-EG - ELESA+GANTER
Opis
Dopuszczalna prędkość obrotowa przegubów z panewkami ślizgowymi jest ściśle uzależniona od warunków pracy: obciążenia, wymaganej żywotności, kąta odchylenia i smarowania. Dla pracy powyżej 1000 min-1 należy stosować przeguby z łożyskowaniem igiełkowym. Dla przegubów z łożyskiem ślizgowym, przy pracy ciągłej musi być zapewnione smarowanie. Służą do tego wypełnione smarem mieszki ochronne GN 808.1
Właściwości i zastosowanie:
- Wykonanie przegubu z czystej stali, bez powłoki.
- Łożyskowanie ślizgowe.
- Bez rowka wpustowego.
- Łączniki przegubu (szpilki, panewki) mają powierzchnię utwardzoną.
- Typ EG: pojedynczy, z łożyskowaniem ślizgowym.
- Wersja B: bez rowka wpustowego
Tabela dostępnych rozmiarów i modeli:
Oznaczenie | d1 | d2 H7[mm] | l1 | l2 | l3 | l4 | Maksymalna długość wału t+1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
DIN 808-32-B16-68-EG | 32 mm | B 16 | 68 mm | - | 34 mm | 37 mm | 16 mm |
Pojedyncze przeguby krzyżakowe przenoszą moment obrotowy w sposób niejednostajny. W trakcie jednego obrotu wał napędzany jest przyspieszany i opóźniany dwukrotnie. Amplituda tych zmian zależy od kąta odchylenia ß. Aby uzyskać jednostajny obrót wału napędzanego należy zastosować dwa pojedyncze lub jeden podwójny przegub. W przypadkach gdy akceptowalne są niewielkie odchyłki w jednostajności ruchu lub kąt odchylenia jest niewielki, wystarczy jeden pojedynczy przegub.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.